KAD OTPAD POSTANE ENERGIJA
Učenici Hemijsko-tehnološke škole imali su priliku da u petak, 12. oktobra, u prostorijama škole, učestvuju u predavanjima i radionicama na temu “Otpad kao energija”, koje imaju za cilj da ih nauče kako se upravlja komunalnim otpadom, odnosno kako otpad može da postane izvor energije.
HOĆU DA SE MENJAM!
U Hemijsko-tehnološkoj školi, u četvrtak, 14. decembra, predstavljen je projekat „Hoću da (se) menjam“, nastao kao rezultat istoimenih radionica u kojima su učestvovali članovi školskog Tima za inkluzivno obrazovanje i pojedini nastavnici. Radionice, na kojima su predavači bile članice Mreže podrške inkluzivnom obrazovanju Ksenija Liščević i Branka Bešlić, realizovane su od juna do oktobra ove godine, i u njima je učestvovalo 25 nastavnika Hemijsko-tehnološke škole.
SELEKTUJTE OTPAD!
U Hemijsko-tehnološkoj školi oformljen je S.K.A.R. tim (,,Skupljaža, kalkulaža, ambalaža i reciklaža”), na čiju inicijativu su na četiri mesta u školskoj zgradi postavljene posebne kutije za sakupljanje plastičnih boca, čepova od boca i limenki. Kutije je obezbedila škola, kao i Fondacija “Recan” za reciklažu limenki za piće, u okviru prejekta “Za čistije i zelenije škole Vojvodine”.
KOLIKO ZNATE O GRADSKOJ BIBLIOTECI?
Izveštaj sa svečane akademije povodom Dana Gradske biblioteke u Subotici, napisao je profesor Dominik Deman: „U petak 13. oktobra 2017, svečanom akademijom sa početkom u 10 časova, u čitaonici naučno-istraživačkog odeljenja, obeležen je Dan Gradske biblioteke u Subotici, koju je osnovao Ištvan Ivanji profesor gimnazije, istoričar i sveštenik, 13. oktobra 1890. godine...“.
NE BACAJTE OTPAD, RECIKLIRAJTE!
U okviru projekta SKAR (,,Skupljaža, kalkulaža, ambalaža i reciklaža“) u Hemijsko-tehnološkoj školi, u sredu, 12. oktobra, održana je radionica na temu reciklaže ambalažnog otpada. Cilj predavanja i radionice bio je da informiše i uključi srednjoškolsku populaciju u rešavanje problema u vezi sa upravljanjem ambalažnim otpadom. Đacima su predstavljeni osnovni koncepti u vezi sa ekološkom, zdravstvenom i ekonomskom dimenzijom problematike upravljanja otpadom, a poseban akcenat stavljen je na ambalažni otpad koji se može reciklirati. Ideja je bila da se đacima skrene pažnja na ekonomsku vrednost reciklabilnog otpada, što je uglavno nedovoljno iskorišćen potencijal.